نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر ایران اسلامی اراده کند با همکاری کشور‌های حوزه مقاومت در یک شبانه روز اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز چهارشنبه در راهپیمایی مردم اهواز که در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد،   گفت: چهره‌های ریاکارانه لیبرال و دموکراسی سال‌هاست با استاندارد‌های متناقض دوگانه در برابر نسل کشی مردم مظلوم فلسطین آشکار شده است.

او افزود: مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر امروز با وجود اطلاع از کشتار زنان، کودکان و سالمندان بی گناه در نوار غزه و ریختن بمب‌های چند تنی اسرائیلی در بیمارستان‌ها و اماکن عمومی از این جنایات رژیم غاصب اسرائیل چشم‌پوشی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فلسطین برای مردم این کشور است و آنان در سرزمین اجدادی خود ساکن هستند و اسلام آورده‌اند و اسرائیل غاصب حق ندارد که آن‌ها را از بین ببرد.

حجت الاسلام  موسوی فرد  افزود: در این جنگ دو راهبرد وجود دارد؛ یکی سازش و سکوت در برابر هجمه‌ها و جنایات اسرائیل جنایتکار و دیگری مقاومت در برابر این جنایت‌ها، مانند مقاومت مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است که راهبرد دوم اولویت دارد.

او گفت: امروز مردم فلسطین با وجود همه فشار‌ها و بمباران اسرائیل غاصب در حال مقاومت هستند که این ایستادگی الگو گرفته از مقاومت شهیدان دشت کربلا در روز عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان  افزود: اگر ایران اسلامی اراده کند با همکاری کشور‌های حوزه مقاومت در یک شبانه روز اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.