فرماندار عجب شیر گفت: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی در راستای سیاست دولت سیزدهم و عمل به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

جعفر قادری در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان عجب شیر گفت: اقدامات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید معادل با جهاد در صنعت و مصداق مدیریت جهادی است.

وی مطرح کردن مشکلات واحد‌های تولیدی که دارای ظرفیت‌های تولیدی موثر این شهرستان هستند را در این کار گروه خواستار شد و گفت: با اجرای مصوبات امیدواریم که موانع تولید کاهش یافته و رونق اشتغال در شهرستان افزایش یابد.

وی افزود: این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راه‌های منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحد‌های اجرایی را حل نماید بلکه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز به وظایف خود عمل نمایند.

در پایان جلسه صاحبان واحد تولیدی، صنعتی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، و موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی، درخواست سرمایه در گردش، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی، محیط زیست و برق از جمله مشکلات این واحد‌ها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.