همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در میدان نبرد با مقاومت فلسطین نمایشگاه‌های هنری در بعضی از نگارخانه‌ها برپا هستند.

همزمان با عملیات «طوفان الاقصی» در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در میدان نبرد با مقاومت فلسطین نمایشگاه‌هایی در بعضی از نگارخانه‌ها و گالری‌ها برپا هستند.

«مقاومت می‌کنیم»

نمایشگاه و کارگاه پوستر غزه «مقاومت می‌کنیم» با آثار الهه احمدپور، هانیه اردستانی، فاطمه اسدی، پانته آ اسـماعیل پور، فاطمه تاجیک، مریم جلیلی، مبینا حسن پور، کوثر سادات سجادیان، مهرنوش سوزنگری، فریما سیفی، معصومه صالحی، ملیحه طاهرخانی، ریحانه طاهری، طهور عبدالکریمی، لعیا عطایی فر، محمد قنبری، آتنا کریم زادگان، رضوان کوزه گران، هلیا نظامی و یگانه نو زعیم پنجم آبان ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله افتتاح می‌شود و تا نهم آبان روز‌های شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است.

آثار منتخب نمایشگاه هفته گذشته طی یک فراخوان دو روزه با هدف همدردی با مردم مظلوم غزه با حضور بیش از ۴۰ دانشجو زیر نظر محمدعلی سعیدی مدرس دانشگاه برگزار شد و ۳۰ اثر از ۲۰ دانشجوی منتخب به نمایش درخواهد آمد. نمایشگاه با مشارکت انتشارات پل فیروزه و دانشگاه دخترانه شریعتی برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کارگاه طراحی پوستر نیز ادامه خواهد داشت.

«فلسطین در قاب مقاومت»

نمایشگاه «فلسطین در قاب مقاومت» همزمان با مبارزات ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه با مشارکت جمعیت دفاع از ملت فلسطین، از دوم آبان به مدت ۱۰ روز ساعت ۸ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولیعصر (عج)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی دایر است. این نمایشگاه با ۲۵ اثر راوی نهضت مقاومت و دفاع مظلومانه مردم فلسطین و گویای جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

«با طوفان الاقصی تا روز آخر» در خانه عکاسان

نمایشگاه عکس «با طوفان الاقصی تا روز آخر» با ۴۲ اثر از آثار عکاسان رسانه‌های بین‌المللی فعال در فلسطین اشغالی از عملیات طوفان‌الاقصی ۲۴ مهر در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران در حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ افتتاح شد و تا «روز پیروزی مقاومت غزه» روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ ادامه دارد. آثار این نمایشگاه هر هفته به روز می‌شود و تغییر می‌کند و عکس‌هایی که از دیوار پایین می‌آید به صورت کوچکتری بر روی یکی از دیوار‌های نمایشگاه اضافه می‌شود.

نمایش آثار کاریکاتور هنرمند فلسطینی

نمایشگاه منتخب آثار کاریکاتور امیه جحا هنرمند فلسطینی با موضوع مقاومت و اشغالگری ۲۲ مهر تا ۲۰ آبان به جز روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۶ در موزه هنر‌های معاصر فلسطین، به نشانی خیابان، ولی عصر (عج)، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۷۴ دایر است. این نمایشگاه شامل ۶۵ اثر کاریکاتور با موضوع‌هایی همچون مقاومت و مظلومیت مردم فلسطین و افشای جنایات اشغالگران و متجاوزان صهیونیست است.

«رویای زندگی» در تئاترشهر

نمایشگاهی از نقاشی‌های زنده‌یاد شهریار تیمورپور طراح گریم و نقاش با عنوان «رویای زندگی» به همت انجمن گریم و ماسک خانه تئاتر ایران، گروه طراحان هنر و نمایشگاه‌گردانی بیتا عالی مهر، ۲۸ مهر تا ۲۶ آبان ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در سالن انتظار تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.