رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۷ ماهه نخست امسال، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه نصب‌شده است.

پیمان تدرو رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محور‌های مواصلاتی استان مخصوصاً محور‌های پرتردد و نقاط پرتگاهی؛ نصب نیوجرسی است که معمولاً به‌صورت نیوجرسی مفصلی بتنی در رفیوژ میانی برای جداسازی ترافیک رفت‌وبرگشت و نیز جلوگیری از واژگونی در پیچ‌های خطرناک و نقاطی که اختلاف سطح جاده با منطقه حریم راه زیاد هست نصب می‌شود.

وی افزود: طی ۷ ماهه سال‌جاری در بیش از ۷۰ کیلومتر، از گاردریل‌های محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه؛ عملیات نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی انجام‌شده است.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به نیاز بسیار زیاد جاده‌ها به حفاظ‌های ایمنی و در راستای صرفه‌جویی و استفاده از گارد ریل‌های صدمه‌دیده؛ بازسازی و تعمیر گارد ریل‌های آسیب‌دیده به‌طور مستمر در دستور کار قرار دارد و انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: طی ۷ ماهه سال‌جاری، ۱۰ هزار عدد تودلی، گل‌گارد و مسیرنما بر روی نیوجرسی و گاردریل‌ها نصب و ۱۸۰ مورد ایمن‌سازی سرگاردیل و نیوجرسی‌ها نیز انجام‌شده است.

پیمان تِدرو افزود: با توجه به بودجه تخصیص‌یافته و برحسب اولویت‌بندی ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه با جدیت توسط این اداره در حال پیگیری و انجام است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.