سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از گسترش عملیات تل آویو در غزه خبر داد.

عملیات طوفان الاقصی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) علیه دشمن صهیونیستی در هفتم اکتبر آن‌چنان پایه‌های بازدارندگی این رژیم را به لرزه درآورده است که مقامات تل آویو تاکید دارند برای بازگرداندن آبروی رفته گزینه‌ای جزء حمله زمینی به غزه، نابودی حماس و آزادی اسرای خود ندارند. 

بر این اساس، ژنرال دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در مصاحبه با نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال اعلام کرد با ورود تانک‌ها و ماشین‌های سنگین رزمی به نوار غزه در صبح امروز، عملیات نظامی در این باریکه گسترش می‌یابد. 

وی با اشاره به تصمیمات کابینه رژیم صهیونیستی و پیروی وزارت جنگ این رژیم، افزود: اکنون میان نیرو‌های زمینی ما و دشمن نبرد مستقیم وجود دارد. جنگ در حال گسترش است. با این حال، من نمی‌توانم درباره موقعیت نظامیان خودمان سخنی بگویم. 

هاگاری بدون ارائه مدرک معتبر مدعی شد شماری از مبارزان حماس که در ساختمانی کمین کرده و به دنبال مقابله با حمله نیرو‌های ما بودند در حمله هوایی ارتش کشته شدند. 

درحالی مقامات صهیونیست از گسترش جنگ در نوار غزه با جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری سخن می‌گویند که تاکنون بیش از ۸ هزار غیرنظامی در حملات هوایی این رژیم به این منطقه جان خود را از دست داده اند که از این میان، بیش از ۳ هزار تن از آن‌ها کودک بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
انشاءالله اسراییل جنایتکار 80 سالگیش را نخواهد دید. الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
امیدوارم چرا که با گسترش وطولانی شدن جنگ این اسراییل است که ضرر خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
برای چ امیدواری؟! قاطی کردی؟
آخرین اخبار