رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحد های صنفی استان ممنوع است.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحد های صنفی گفت: امسال ۷۴ واحد صنفی جذب اتباع غیر مجاز در این استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمد دادخواه اظهار کرد: امسال از ابتدای طرح ویژه ممنوعیت به کارگیری اتباع خارجی تاکنون ۷۵۰ واحد صنفی بازدید شده و تعداد ۸۹ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز برای ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شده و از به کارگیری این افراد در مشاغل مختلف جلوگیری می شود.

دادخواه بیان کرد: چنانچه متصدیان امور صنفی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را به کار گیرند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: روزانه گشت های ویژه با مشارکت فراجا و اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی واحدهای صنفی را بازدید و با تخلف به کارگیری نیروی غیرمجاز اتباع خارجی برخورد می کنند.

استاندار البرز پیش از این در نشستی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی اتباع خارجی گفت: ۱۱ هزار تبعه خارجی غیرمجاز ساکن در این استان، به کشورشان بازگشت داده شدند.

مجتبی عبداللهی افزود: در چارچوب قوانین و دستورالعمل های ابلاغی، اتباع خارجی غیرمجاز طرد می شوند و این امر در استان البرز در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار