مادر عهد التمیمی گفت: صهیونیست‌ها تهدید کردند همه‌ی خانواده او را دستگیر و خانه‌اش را تخریب خواهند کرد.

ناریمان التمیمی، مادر عهد التمیمی، فعال و زندانی آزاد شده فلسطینی، امروز سه شنبه گفت که یک هفته قبل از دستگیری او، کمپینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست‌ها و برخی وب سایت‌های اسرائیلی برای تحریک علیه عهد راه اندازی شد.

مادر عهد در گفتگو با المیادین نت گفت که این کمپین خواستار دستگیری عهد و تخریب خانه اش شد و برخی نیز حساب اینستاگرام خود خواستار مرگ او شدند.

او ادامه داد: زمانی که عهد دستگیر شد، افسر اطلاعاتی اسرائیل من را تهدید کرد و گفت ما ابوعهد را دستگیر کردیم و الان عهد را دستگیر می‌كنيم من می‌خواهم وعد را دستگیر کنم و شما و همه اعضای خانواده‌تان را نیز دستگیر کنم. خانه ات را خالی کن.»

او همچنین تاکید کرد که دستگیری دخترش توسط اشغالگران به دلایل متعددی بوده است که اولین آن سردرگمی رژیم صهیونیستی پس از شکست فاجعه بار در ۷ اکتبر بود. او اعلام کرد: تلاش برای دستگیری عهد و تعدادی از فعالان جوان فلسطینی به منظور آرام کردن خیابان‌های اسرائیل است.

مادر عهد با اشاره به اینکه قانونی که در این دنیا اعمال می‌شود، قانون زور است، تاکید کرد: هیچ اشغالگری دوام نخواهد آورد و پیروزی به دست مقاومت‌های ما خواهد رسید.»

شایان ذکر است که در سحرگاه روز دوشنبه، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی عملیات دستگیری گسترده‌ای را در کرانه باختری آغاز کردند و حدود ۵۰ فلسطینی از جمله عهد التمیمی (۲۲ ساله) را نیز دستگیر کردند.

وب سایت صهیونیستی یدیعوت احارنوت ادعا کرد التمیمی، که پیش از این به اتهام حمله به یک افسر و یک سرباز در ارتش این رژیم محکوم شده بود، به دلیل پستی که حدود یک هفته پیش در حساب اینستاگرام خود نوشت، دستگیر شد.  

شایان ذکر است که عهد التمیمی یک فعال فلسطینی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی است و از دوران کودکی هنگامی که در راهپیمایی مسالمت‌آمیز ضد شهرک سازی رژیم صهیونیستی با سربازان این رژیم که به او و مادرش حمله کرده بودند درگیر شد، در سطح بین‌الملل شناخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار