معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از ۶۰ هزار نفر از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در آبان‌ماه ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای حمید رضا محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام‌های عتبات عالیات در پاییز امسال گفت: اعزام‌ها نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد دارد که شاهدیم این میزان نام نویسی برای تشرف به عتبات در طول دو سال گذشته و بعد از سرگیری اعزام‌ها پس از دوران کرونا در طرح نوین عتبات، کم نظیر می‌باشد.

وی با بیان اینکه میزان نام نویسی برای تشرف به عتبات در آبان ماه رشد استقبال متقاضیان از اعزام با کاروان‌های سازمان حج و زیارت را نشان می‌دهد، گفت: از ۶۰ هزار نفر متقاضی که تاکنون نام نویسی کرده اند ۲۵ درصد به اعزام هوایی و بقیه به اعزام‌های زمینی استقبال کرده اند؛ همچنین تاکنون ۳۵ هزار نفر از این تعداد اعزام شده اند.

محمدی با اشاره به اعزام‌های مهر ماه نیز گفت: حدود ۴۴ هزار نفر در مهر ماه نام نویسی کرده و به زیارت حرم‌های مطهر اعتاب مقدسه عراق مشرف شده اند که در حقیقت شاهد رشد تعداد متقاضیان در پاییز امسال هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات ارایه شده به زایران بر اساس استاندارد‌های تدوین شده صورت می‌گیرد گفت: خدماتی که توسط شرکت‌های مجری صورت می‌گیرد براساس دستورالعمل‌های تدوین شده که از قبل ابلاغ شده انجام می‌شود و نظارت کامل از سوی سازمان انجام می‌شود؛ زایران نیز بعد از مراجعه به ایران می‌توانند نظرات خود را در قالب یک نظر سنجی ارایه دهند تا در صورت نیاز پیگیری‌های لازم از سوی سازمان انجام پذیرد. در هر صورت رضایتمندی زایران مهمترین اولویت ما محسوب می‌شود.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زایران می‌توانند از طریق کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به سفر عتبات مشرف شوند گفت: سامانه عتبات به آدرس atabat.org.ir آماده درخواست‌های نام نویسی و اعزام زایران می‌باشد و به این عزیزان توصیه اکید می‌شود که از عزیمت با کاروان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه گایینی از تهران بصورت هوایی مشرف شدیم
۱۵:۳۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
خواهشمندم برای زائر تهرانی از روحانی یا مداح تهرانی استفاده کنید خودتان میدانید که مردم تهران خیلی رفتارهارا نمی پسندند مااز مدیر کاروان بسیار راضی بودیم ولی مداح نه مداحی خوب میکرد ولی از رفتار وکردارش راضی نبودیم داد میزد فکر میکرد ماکارگران او هستیم بدو بدو می‌گفت حالا من باشما خوب رفتار میکنم می‌گفت اگر اقایون بخوان اینجا کسانی هستند که شمارا روی سر می گذارند به هر حال یک دهاتی بی جنبه بود حالا اگر جانباز هم باشد حق ما این نیست از شما خواهش میکنم برای تهران فقط از روحانی ومداح تهرانی با کلاس انتخاب کنید من خودشیفته نیستم ولی حاضر نیستم بااین اشخاص 8روز را سپری کنم سپاسگزارم که رسیدگی می کنید هتل نجف صد رحمت به مسافر خانه راهی تهران پرسنل بنگلادشی بهترین هتل کوثر نجف کربلا هم آسانسور جان میداد تا می‌آمد و بسیار دور بود آقای مدیر پیشه ور بسیار عالی انسان واقعی با ادب ومنظم تشکر میکنم رسیدگی کنید ممنونم از زحمت‌کشان حج و زیارت رسیدگی عالی بوداجر شما با آقا اباعبدالله الحسین
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
کم‌کم‌‌زیارت‌عتبات‌با‌این‌گرانی‌داره‌کم‌میشه‌مثلا‌خوزستان‌تا‌عتبات‌چقد‌راهه‌که‌۷تومون‌می‌گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
ثبت نام حج عمره کی شروع میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
اواخر ابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
زیارت هم واسه ما شده رویا ما کجا و زیارت کجا
آخرین اخبار