اعتراف صهیونیست‌ها به ناکامی در دفاع از شهرک‌ها

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم مقابل مقاومت فلسطین اعتراف کرد.

هرتسی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به «شکست» ارتش این رژیم در حفاظت از شهرک‌ها در منطقه «نوار غزه» در جریان حملات هفتم اکتبر گذشته که توسط جنبش فلسطینی «حماس» آغاز شد، اذعان کرد.

براساس گزارش آناتولی، این موضوع در مصاحبه‌ای توسط روزنامه یدیعوت آحارنوت در جریان دیدار هالیوی با روسای مقامات و شهرداری‌های شهر‌های جنوبی بیان شد. هالیوی گفت: ما از شکست آگاه هستیم. ما در حفاظت از شهرک‌ها شکست خوردیم و برای چنین سناریویی آماده نبودیم.

 وی ادعا کرد: ما درس خواهیم گرفت، بنابراین مصمم هستیم که این ماموریت را به پایان برسانیم و حماس را نابود کنیم.

 در سحرگاه ۷ اکتبر، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در پاسخ به حملات مستمر نیرو‌های صهیونیست و شهرک نشینان علیه مردم فلسطین، اموال و مقدسات آن‌ها به ویژه مسجد الاقصی در قدس شرقی اشغالی، عملیات طوفان الاقصی را آغاز کردند.

 به گفته منابع رسمی فلسطینی شامگاه شنبه، ارتش رژیم صهیونیستی برای سی و هفتمین روز جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده است که بر اثر آن بیش از ۱۱۱۱۰ شهید از جمله بیش از ۸۰۰۰ کودک و زن و بیش از ۲۸۰۰۰ زخمی برجای گذاشته است.

 به گفته منابع رسمی صهیونیستی، در جریان این درگیری‌ها ۱۲۰۰ صهیونیست کشته و ۵۴۳۱ شهرک‌نشین دیگر زخمی و همچنین حدود ۲۴۲ صهیونیست از جمله پرسنل عالی رتبه نظامی را اسیر شدند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار