اجرای ۸۲ پایش شبانه روزی زیست محیطی در سطح شهرستان ملارد از ابتدای مهر ماه تاکنون

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از مجموعه اقدامات این اداره در حوزه گشت و پایش محیط زیستی از ابتدای مهر ماه خبر داد.

مهناز مدیریان با اشاره به انجام ۸۲ مورد گشت و پایش زیست محیطی شبانه روزی در سطح شهرستان توسط کارشناسان و یگان حفاظت این اداره از ابتدای مهرماه سالجاری تاکنون به منظور نظارت، کنترل و برخورد با هرگونه تخلف محیط زیستی و جلوگیری از فعالیت آلاینده بویژه در بخش هوا، گفت: جمع آوری و تخریب ۲۵ دهنه کوره زغال گیری آلاینده وغیر مجاز، شناسایی ۶ واحد جدید و صدور ۵۰ اخطاریه زیست محیطی برای واحد‌های آلاینده از جمله اقدامات این اداره در طی این مدت بوده است.

او در ادامه تصریح کرد: جمع آوری یک واحد آلاینده و غیرمجاز در شهرستان ملارد که با فعالیت غیر اصولی در زمینه سند بلاست و ایجاد آلایندگی موجب تهدید علیه سلامت مردم و تخریب محیط زیست شده بود وهمچنین بررسی وضعیت زیست محیطی تصفیه خانه‌های شهری و ۳ مورد نمونه برداری آب سطحی و پساب از دیگر اقدامات انجام شده در طی این مدت بوده است. 

مدیریان در پایان افزود: این اداره به منظور نظارت بر وضعیت محیط زیستی شهرستان و حفظ سلامت شهروندان ضمن گشت و پایش شبانه روزی، با هرگونه تخلف محیط زیستی مطابق قوانین ومقررات برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار