پایان ششمین مرحله از پویش سقف مهربانی

ششمین مرحله از پویش سقف مهربانی که برای تهیه اقلام ضروری و لوازم منزل نیازمندان مازندرانی اختصاص دارد به کار خود پایان داد.

نازنین نادری مدیر بنیاد دستان مهربان مازندران با بیان اینکه هدف از اجرای پویش سقف مهربانی در مازندران تهیه اقلام ضروری و لوازم منزل برای مددجویان نیازمند این استان است، گفت: ششمین مرحله از پویش سقف مهربانی با اولویت تامین اقلام ضروری و تهیه تلویزیون برای تعدادی از مددجویان تحت پوشش این بنیاد پایان یافت.

او افزود: پیش از این پویش‌های سقف مهربانی در استان اجرا شد که مجموعا بیش از ۱۰ خانواده نیازمند تحت پوشش این بنیاد خیریه از مزایای آن همچون تهیه منزل، تهیه اقلام ضروری و لوازم خانگی همچون یخچال، تلویزیون و مبلمان بهره‌مند شدند.

نادری با بیان اینکه بنیاد دستان مهربان فعالیت خود را با حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد، گفت: در حال حاضر واحد توانمند سازی این بنیاد زنان سرپرست تحت پوشش این بنیاد مشغول تولید محصولات رزینی تحت نظارت کارشناسان این حوزه فعالیت می‌نمایند که در این راستا فرزندان این مادران نیز در واحد آیندگان این بنیاد نگه داری و آموزش‌های لازم نیز توسط مربیان حوزه تربیت فرزند داده می‌شود.

مدیر بنیاد دستان مهربان مازندران افزود: از فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان علاوه بر حمایت از خانواده‌های نیازمند می‌توان به مواردی از جمله پروژه‌های عمرانی و مدرسه‌سازی، ارائه خدمات درمانی، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، آموزش و نگهداری کودکان و همچنین کمپین‌های حمایتی به مناطق محروم نیز اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار