توضیحات بیمارستان امام خمینی خاش درباره تصویر سوءتفاهم برانگیز

بیمارستان امام خمینی (ره) در پی انتشار کلیپی با مضمون بستری بیمار در محل نامناسب، توضیحاتی ارئه داد.

بیمارستان امام خمینی (ره) در پی جوسازی رسانه‌های معاند و انتشار کلیپی با مضمون بستری بیمار در محل نامناسب، توضیحاتی ارئه داد.

به اطلاع هم شهریان عزیز می‌رسد که روند بستری بیماران در بیمارستان به گونه‌ای است که بیماران مراجعه کننده به اورژانس در مدت زمان کوتاهی تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به مراقبت‌های تخصصی و فوق تخصصی به بخش مورد نظر ارجاع می‌شوند، بیمار محترمی که در تصویر انتشار یافته حضور داشتند فقط جهت تزریقات مراجعه کردند و هیچ گونه پرونده سرپایی و بستری برای ایشان در بیمارستان تشکیل نشده است. 

از طرف دیگر این بیمار شخصا به بخش تزریقات بیمارستان مراجعه نموده بودند که پس از وصل سرم، برانکارد (و نه تخت بستری) توسط یکی از همراهان وی، به کنار دیوار و قسمت سرویس‌های بهداشتی بلااستفاده هدایت شده و فرد دیگری که در راهرو حضور داشته، اقدام به تهیه فیلم از وی نموده است.

بر این باوریم که دریافت دیدگاه‌ها و نظرات سازنده هم استانی‌های گرامی در خصوص نحوه ارائه خدمات به ما در برنامه ریزی بهتر و خدمات رسانی مورد انتظار مردم کمک می‌کند، در همین راستا، راه‌های ارتباطی مانند صفحه اجتماعی SALAMATNEWS_ZAHEDAN@ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۳۱۵۵ و شماره تلفن ۳۳۳۷۲۰۵۱ اداره نظارت بر درمان دانشگاه، جهت دریافت این نظرات، آماده و فعالند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار