آخرین وضعیت احداث گرمخانه در قم

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی احداث اسکلت بلوک اول گرمخانه بهزیستی خبر داد.

علیرضا رشیدی‌نژاد،مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه احداث اسکلت بلوک اول گرمخانه  بهزیستی اظهار کرد: این پروژه از ۲۳ تیرماه با تحویل زمین در روند عملیات اجرایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای کامل اسکلت بتنی و اجرای ۸۰درصد دیوارچینی و ۹۰درصد نما تاکنون اجرا شده است، ابراز کرد: مبلغ قرارداد این پروژه بیش از ۸۱ میلیارد ریال است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده که شامل اجرای ساختمان بتنی در دو سقف زیرزمین و همکف به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با کاربری‌های اداری، آموزشی و خدماتی است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه در منطقه ۶ و شهرک فاطمیه اجرا خواهد شد، اذعان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ۹۲درصد بوده و عملیات اجرایی اسکلت، دیوارچینی و نماسازی پروژه مربوطه به اتمام رسیده است.

رشیدی نژاد موضوع پیمان این پروژه را اجرای ساختمان بتنی در دو سقف زیرزمین و همکف و اجرای دیوارچینی، نما و کف سازی زیرزمینی برشمرد و یادآور شد: متأسفانه با توجه به اینکه این پروژه عمرانی استانی بوده شاهد عدم تأمین منابع مالی از سوی دولت هستیم.

برچسب ها: گرمخانه ، بهزیستی قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.