امام جمعه ایلام:

نسل جوان و نوجوان باید ماهیت واقعی آمریکا را ببینند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نسل جوان و نوجوان ما، دانش آموزان و دانشجویان باید ماهیت واقعی آمریکا را که همانا حمایت از جنایتکاران است ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: امروز مردان، زنان، کودکان و مسلمان مقتدر مظلوم غزه بی رحمانه مورد سخت‌ترین جنایت‌های طول تاریخ بشریت قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ فلسطین ناله مظلومانه این ملت بر غرش امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی غلبه پیدا کرد و دنیا مظلومیت مردم غزه را شنید، فهمید و به حمایت از آن‌ها به صحنه آمد و علیه حکام مستکبر شعار داده شد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی نیز در این نبرد حق و باطل با عزت، مصلحت و حکمت در راس جبهه مقاومت به نحو مطلوبی نقش آفرینی کرده و می‌کند.

وی بیان کرد: نسل جوان و نوجوان ما، دانش آموزان و دانشجویان باید ماهیت واقعی آمریکا را بدون پرده ببینند که همانا حمایت از جنایتکاران است.

وی با اشاره به میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اظهار کرد: آن حضرت تربیت شده خانه وحی، بهترین الگوی برای دختران، همسران، مادران و زنان در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و چنین الگو‌های ارزشمندی، بیان کرد: دشمن در تلاش است به جای چنین شخصیت هایی، افرادی که ارتباط با خدا ندارند و کسانی که از تعالی انسانی و شرافت بشری به دور هستند را به طرق مختلف به عنوان الگو و اسوه جوانان معرفی کنند.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.