آغاز ساخت دو هزار و۷۰۰ واحد مسکونی در شیراز

فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز گفت: تعدادی از کارکنان و بازنشستگان ارتش تا ۱۸ ماه آینده صاحب خانه می‌شوند.

امیر سوریایی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز در آیین کلنگ‌زنی احداث ۲۷۰۰ واحد مسکونی ویژه پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی شیراز گفت: پس از ۱۷ سال وقفه در ساخت شهرک آسمان شیراز، پس از اتمام مراحل اداری امروز ساخت آن آغاز شد.

او با بیان اینکه ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد در این شهرک دیده شده است، افزود: این واحد‌ها در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار ساخته می‌شوند و فاز اول آن ۱۸ ماهه و در مجموع تا ۵ سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

امیر سوریایی با اشاره به سرانه خدماتی در این شهرک، گفت: همزمان با ساخت این واحد‌ها، سرانه خدماتی همچون ورزشی، آموزشی، فرهنگی درمانی و مذهبی هم در این شهرک دیده شده است.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد شهید عباس دوران، این شهید بزرگوار را افتخار مردم فارس دانست که با ایثار و از خود گذشتگی برگ زرینی در دفاع مقدس را به نام خود ثبت کرد.

استاندار فارس ادامه داد: امروز در پایگاهی که به نام این شهید عزیز مزین شده شاهد انجام اقدام رفاهی هستیم که حق عزیزان ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب، نیروی انتظامی و همه مدافعان نظامی و حافظان مرز‌های ایران عزیز است و وظیفه مدیران است که در حد توان، برای تامین حداقل‌های رفاهی این عزیزان تلاش و کوشش کنند.

او نعمت سلامتی و امنیت را دو نعمت بی‌بدیل دانست و تصریح کرد: سلامتی و امنیت دو نعمتی است که همواره باید قدردان وجود آن باشیم.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از اینکه مشکل تعاونی مسکن پهنه پیکران آسمان نیروی هوایی ارتش شیراز حل شده است، گفت: باید همین روند برای سایر تعاونی‌های مسکن نیز اتفاق بیفتد؛ به راحتی و با سرعت بیشتر می‌توانیم از طریق رفع مشکلات مزمن شده تعاونی‌های مسکن، احداث منازل نهضت ملی مسکن را سریع‌تر به نتیجه برسانیم.

ایمانیه در پایان از همراهی و مشارکت فرماندهی نیروی هوایی ارتش استان فارس با نماینده دولت در استان تقدیر کرد و گفت: این مجتمع باید بسیار مجهز، زیبا، با کیفیت و دارای نماد اسلامی ایرانی باشد و همچنین در حین اجرای آن به مسائلی همچون احداث مسجد، پاسگاه انتظامی، مدرسه، کتابخانه و درمانگاه نیز توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار