سوخت دوم نیروگاه‌های فارس تکمیل شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تکمیل صددرصدی ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های استان خبرداد.

اسداله طاهری گفت: سوخت رسانی به نیروگاه‌ها بمنظور تکمیل ظرفیت سوخت دوم آنان از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز و تا پاپان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

او، نیروگاه‌ها را عمده‌ترین مصرف کننده وتحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع بیان کرد و افزود: تا کنون حدود ۲۶۰ میلیون لیتر نفت گاز به چهار نیروگاه فعال کازرون، جهرم، حافظ و بی او تی بارگیری و تحویل شده است.

طاهری با اشاره به نقش نیروگاه‌ها در تولید برق بویژه در فصل سرما تصریح کرد: با استفاده سوخت دوم توسط نیروگاه‌ها بطور میانگین روزانه سه میلیون نفت گاز از استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان بارگیری و تحویل شده است که این میزان مصرف با افزایش سرما، افت فشار و قطع گاز به مراتب بیشتر وبه حدود شش میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

مدیر منطقه فارس با تاکید بر هماهنگی بیشترمیان نیروگاه‌ها و سازمان‌ها بمنظور سوخت رسانی پایدار، افزایش نظارت‌های کمی وکیفی موجود بر فرایند تخلیه فرآورده توسط نیروگاه‌ها، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدید‌های مشترک با سازمان‌های ذیربط، آموزش نیرو‌ها و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را ازجمله اقدامات موثر درکاهش تخلفات و تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها استان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار