تشریح برنامه های هفته بسیج در کوهبنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان برنامه های هفته بسیج در کوهبنان را تشریح کرد.

همزمان با هفته بسیج نشست خبری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان، خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف  تشریح برنامه‌های هفته بسیج در  نمازخانه ناحیه مقاومت  برگزار شد.

روح الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران با صبوری و با تحمل مشکلات در سخت‌ترین شرایط به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان جبهه مقاومت خصوصا شهیدان غزه، افزود: بسیاری از کشور‌های جهان در جریان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سکوت پیشه کردند.

ابراهیمی گفت: بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  و با درایت ایشان در ۵  آذرماه  سال ۵۸ شکل گرفت و  نهاد مقدسی می‌باشد که پذیرای همگان است و  بسیحیان همواره کار را برای خدا و با اخلاص انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بسیجیان به عنوان سربازان انقلاب  برای وحدت و همدلی تلاش می‌کنند و همه ما سرباز انقلاب هستیم و  هر کس دل در گروه این نظام و انقلاب دارد در سپاه و بسیج به روی او باز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بر حضور پر رنگ بسیجیان در صحنه‌های پرخطر و تاثیر تفکر بسیجی تاکید کرد و افزود: تفکر بسیحی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این تفکر را متوقف کند وجلوی گسترش آن را بگیرد.

وی بیان داشت: عبودیت و تسلیم در برابر خدا، دفاع از ولایت و تعبد نسبت به ولایت در تمام صحنه ها، تبری و داشتن غیرت دینی از ویژگی‌های بسیج است.

ابراهیمی افزود: تکلف گرایی و واگذار کردن نتیجه به خدا، بصیرت داشتن، التزام به احکام و دستورات دینی، اقدام به موقع، ارزش محوری و پایبندی به فضائل اخلاقی، جهاد تبیین و تبلیغ و  گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی، جهاد امید آفرینی و... از دیگر ویژگی‌های بسیج و بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج خود را ملزم به ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌داند، بیان داشت:  هفته بسیج امسال با شعار بسیج، امید ملت ایران مزین شده است و هفته بسیج امسال  از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه می‌باشد و هر روز با یک عنوان  به شرح زیر نام گذاری شده است

بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی  بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار 

بسیج، ولایت باور، انقلابی و تمدن ساز بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت 

بسیج، ایمان، بصیرت و انتظار 

بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر 

بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار از عناوین روز‌های هفته بسیج 

وی بیان داشت: دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری نشست کتابخوانی، ویزیت رایگان بیماران و اردو‌های  جهادی  از جمله برنامه‌های هفته بسیج هستند.

ابراهیمی  بیان داشت: برگزاری شیفت ایثار در معادن زغالسنگ، غبار روبی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری دعای ندبه در جوار شهدای شهرستان، برگزاری میز خدمت ادارات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج هستند.

او تصریح کرد: برگزاری میقات صالحین و شکوه اقتدار بسیجیان، دیدار با خانواده معزز شهدا، کمک‌های مومنانه، برگزاری کلاس سواد رسانه، برگزاری مسابقه از بیانیه گام دوم در فضای مجازی، برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم  از جمله برنامه‌های هفته بسیج در کوهبنان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار