نمایشگاه اشتغالزایی بسیج در کرمان افتتاح شد

نمایشگاه عملکرد بسیج جامعه زنان برای بیش از ۱۲۰ نفر همزمان با حضور دانش آموزان در همایش دختران حاج قاسم در کرمان افتتاح شد.

امروز گلزار شهدای کرمان میزبان دانش آموزان کرمانی در همایش دختران حاج قاسم بود، این دختران آمده بودند که با نمایش پایبندی خود به مکتب سپهبد شهید سلیمانی و آرمان‌های انقلاب، همچنان همبستگی خود را با کودکان و زنان غزه اعلام کنند.

در حاشیه این آیین طرح‌های اشتغالزایی بسیج خواهران نیز در حوزه‌های مختلف و عمدتا مشاغل خرد و خانگی به بهره برداری رسید و نمایشگاهی از این طرح‌ها با تابلو‌هایی از این مشاغل در گلزار بین المللی شهدای کرمان به نمایش گذاشته شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: همایش دختران حاج قاسم به صورت ملی در استان‌ها و شهرستان‌ها به تبع آن کرمان به کمک ۲ ناحیه بسیج و آموزش و پرورش برگزار شد که این همایش بیعتی مجدد در تبیین عفاف و حجاب و دفاع از نظام و انقلاب و همچنین در حمایت از کودکان غزه بود.

سردار محمدعلی نظری افزود: کودکان و مادران غزه در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و ما نیز شکستی را که به این رژیم در عملیات طوفان الاقصی تحمیل شد، را حمایت می‌کنیم و از طریق دختران حاج قاسم اعلام می‌داریم که ما با همدلی و همراهی آنان در تداوم جبهه مقاومت همواره در کنار آنان هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین امروز اقدامات بسیج جامعه زنان را در گلزار شهدای کرمان به نمایش می‌گذاریم تا مردم با اقدامات این قشر تاثیرگذار جامعه روبرو شوند که در این زمینه اقدامات کارآفرینی را به نمایش گذاشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بسیج خواهران در بیش از ۱۲۰ عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی انجام داده که این اشتغال‌های زودبازده را بر سر سفره خود و سایر مردم به نمایش می‌گذاریم و افتتاحیه این نمایشگاه را داریم که امیدواریم خواهران از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: هدف کلی برای کمک به بسیج حفظ دستاورد‌های نظام است، ما در هفته بسیج بخشی از اقدامات این حوزه را نمایش می‌دهیم تا بین مردم هم امیدآفرینی ایجاد شود و نشان دهد که بسیج پویا و زنده است.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سخنانی با بیان خاطراتی از دفاع مقدس گفت: عصر امروز چهارشنبه نخستین گروه راهیان نور به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام خواهند شد.

علیرضا قربانی مشاور حوزه‌های علمیه استان کرمان نیز در این آیین بخشی از سجایای شهدا را برشمرد.

برنامه‌های هفته بسیج از روز دوشنبه ۲۹ آبان هفته جاری به مدت یک هفته در استان کرمان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار