مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد

رفع ۸۰ مورد آبگرفتگی منهول فاضلاب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در اثر بارش‌های روز گذشته ۸۰ مورد گرفتگی منهول‌های فاضلاب در سطح استان با تلاش همکاران این شرکت به موقع رفع شد.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: در پی بارندگی‌های روز گذشته در سطح شهر ایلام مقداری کدورت آب در شبکه آبرسانی در سطح شهر ایلام وجود داشت، ولی با تلاش همه همکاران در شرکت آب و فاضلاب قطعی آب نداشتیم.

وی مطرح کرد: آب برخی مناطق سطح شهر ایلام که تحت پوشش چشمه‌های گُل گُل بودند با کدورت مواجه شده بود که برای چند ساعت قطع و با پایین آمدن میزان کدورت آب و انجام آزمایشات لازم مبنی بر سلامت و بهداشت آن، آب این مناطق دوباره وصل شد.

ناصری بیان کرد: با همکاری خوب مردم و ذخیره سازی آب که از قبل انجام داده بودند هیچ گونه مشکلی در هیچ یک از شهرستان‌های استان در خصوص تامین آب نداشتیم.

وی اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه آب و فاضلاب آمادگی لازم برای رفع هر گونه حوادث شبکه توزیع آب را دارند و شهروندان می‌توانند هرگونه شکستگی شبکه توزیع آب را از طریق مرکز ارتباط مردمی با شماره تماس ١٢٢ گزارش داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.