استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۸۰۰ میلیاردتومان برای نوسازی و اصلاح شبکه آب ایلام

استاندار ایلام از اختصاص ۸۰۰ میلیاردتومان برای نوسازی و اصلاح شبکه آب ایلام خبر داد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در همایش شهرداران استان ایلام اظهار کرد: منافع، رفاه و آسایش مردم، خط قرمز شهرداران باشد و با برنامه‌ریزی به‌دنبال درآمد پایدار باشند.

وی بر لزوم فعالیت یک تیم رسانه‌ای در کنار شهرداران تاکید کرد و افزود: شهرداران با تیم رسانه‌ای قوی ضمن تشریح و انعکاس عملکرد‌ها به مطالبات و شبهات مردم پاسخ دهند و باید پاسخگویی به‌موقع به مطالبات مردم، چارچوب‌دار باشد.

وی در ادامه افزود: از مدیران شجاع و جسور که دغدغه‌ی خدمت‌گذاری به مردم را دارند و خدمت بی‌وقفه به مردم نصب‌العین آن‌هاست با قاطعیت حمایت می‌کنم.

وی اظهار کرد: شهرداران با خلاقیت و نوآوری به دنبال منابع پایدار باشند و از مدیریت سنتی عبور و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز و جمع‌آوری پسماند باید در دستور کار شهرداران باشد.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهرداران حوادث غیرمترقبه را پیش‌بینی و تدابیری اتخاذ کنند که نظم و انضباط در شهر حاکم و افق توسعه‌ و طرح جامع و تفصیلی شهر را مشخص کنند.

وی مطرح کرد: شهردار بسیجی و مردمی و قانون‌مدار باید برنامه داشته باشد و متناسب با اعتبار، کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت خلاقیت و نوآوری داشته باشد و علاوه بر کار‌های روزمره شامل رنگ‌آمیزی جداول و ایجاد فضای سبز و ایجاد خیابان و کانال، به دنبال منابع و درآمد پایدار باشند.

وی ادامه داد: در نشست هیات دولت با حضور رییس‌جمهور، مشکل فرسودگی شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان مطرح و با اهتمام معاون اول رییس‌جمهور مقرر گردید در طول دو سال، کل شبکه‌ی انتقال و شبکه‌ی توزیع آب استان نوسازی و اصلاح شود که برای این اقدام، ۸۰۰ میلیارد تومان در طی سه‌سال اختصاص یافت که به‌صورت مشترک از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به بارندگی شدید دوشنبه و بارش ۴۲ میلیمتر طی سه ساعت، گفت: اگر گابیون‌بندی و مسیل و آبراهه‌ها پاک‌سازی نمی‌شدند، شاهد مشکلات بیشتری در حوزه‌ی زیرساخت در شهر ایلام بودیم. زیرساخت‌های استان بدون مطالعه ایجاد شده است و باید به تدریج این زیرساخت‌ها اصلاح شوند.

بهرام‌نیا ادامه داد: در بحث آب‌گرفتگی چندین منزل در شهرک شهید کشوری، این منازل به دلیل تراز پایین، دچار آب‌گرفتگی شدند که امکانات اولیه هم داده شد تا مشکلات ساکنان این منازل برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.