مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان قم با هدف الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون‌ها خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری با بیان اینکه تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران یکی از برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان قم است، گفت: دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان قم با هدف الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون‌ها برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با یادآوری اینکه دوره آموزشی به مدت ۸ ساعت با حضور ۸۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان قم در سه گام برگزار می‌شود، گفت: گام اول این دوره به صورت حضوری و غیر متمرکز در قالب نشست یک روز (پنجشنبه ۹ آبان ماه) در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

او افزود: گام دوم این دوره به صورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون‌های مساجد (بچه‌های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: گام سوم دوره به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون‌های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری به سرفصل‌های محتوایی دوره اشاره کرد و افزود: آموزش مهارت‌های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه‌های حضور اجتماعی زن و راهبرد‌ها و راهکار‌ها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل‌های محتوایی این دوره آموزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار