مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح تربیتینسل قاسم برای ۲۰۰ نفر از نوجوانان پسر استان خبر داد و گفت: این طرح از ۲۱ تا ۲۴ آذر اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری در خصوص اجرای این طرح در استان اظهار داشت: نوجوانی دوره خاص و حساسی است و اگر از این دوران آموزش‌های تربیتی برای نوجوانان اجرا شود، تربیتی دینی آن‌ها به شکل مطلوبی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار‌های موجود ۵۱ هزار نوجوان بین ۱۲ تا ۱۶ ساله در استان وجود دارد که نیمی از این جمعیت پسران هستند که به صورت نقطه‌ای از ۲۰۰ منطقه استان، ۲۰۰ نوجوان پسر برای اجرای طرح اردوی تربیتی نسل قاسم انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در قالب این طرح، نوجوانان در کارگاه‌هایی نظیر "یک فنجان تفکر"، "یک قدم تا قله"، و مهارت‌های اجتماعی و آموزش سواد رسانه‌ای شرکت می‌کنند تا در نهایت انسجام اجتماعی شکل گیرد.


بیشتر بخوانید


طاهری افزود: این اردوی تربیتی از مصلای شهرکرد آغاز می‌شود و سپس نوجوانان شرکت‌کننده به استان یزد سفر می‌کنند و در قالب طرح روایت پیشرفت، دستاودر‌های انقلاب اسلامی را در این شهر مشاهده و آن را به رشته تحریر می‌آورند و در سفر به استان کرمان از موزه دفاع مقدس این شهر دیدن و به زیارت قبر مطهر شهید سلیمانی می‌روند و در نهایت به استان بازمی‌گردند.

وی یادآور شد: در مراحل بعدی این طرح برای نوجوانان دختر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار