استفبال خوی از مسابقه رادیویی یک، دو، صدا

فصل شانزدهم مسابقه رادیویی یک، دو، صدا با موضوع گویندگی و بازیگری رادیو در خوی برگزار شد.

 تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی یک، دو، صدا در حاشیه این مراسم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: سیزده فصل از این مسابقات در تهران برگزار شد که در طول برگزاری این مسابقات شاهد این بودیم که بسیاری از علاقه‌مندان به‌دلیل دوری راه و مشکلاتی از این قبیل امکان حضور در مسابقه را نداشتند، لذا از سیزده فصل به بعد تصمیم گرفتیم که گروه برنامه‌ساز با سفر به استان‌های مختلف شرایط حضور برای علاقه‌مندان در استان‌های دیگر را فراهم کند.

ساجد قدوسیان تصریح کرد: اولین سفر به استان قزوین بود که در شهریور ماه ضبط آن انجام شد و پس از آن دومین سفر یک دو صدا به استان اصفهان بود و سومین سفر یک، دو، صدا نیز به استان آذربایجان غربی و در شهرستان خوی بود که استقبال بسیار خوبی انجام شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را، عملا یک مسابقه استعداد یابی برای توانمندی و میزان سنجش توانمندی مردم کشور در حوزه فعالیت‌هایی که مربوط به رادیو می‌باشد عنوان کردوگفت: مقام‌های برتر این مسابقات را، به امکان فرهنگی برای ادامه فعالیت معرفی می‌شود.

قدوسیان با بیان اینکه در این فصل بیش از ۵۳۰ نفر در ثبت نام اولیه، ثبت نام کرده بودند افزود: پس از بررسی وضعیت ثبت نام کننده گان از این تعداد ۱۲۴نفر برای آزمون نهایی از هردورشته گویندگی و بازیگری انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه، از این تعداد ۱۰۵ نفر در رشته گویندگی و ۱۹ نفر نیز در رشته بازیگری شرکت داشتند. اظهارکرد: کم سن‌ترین شرکت کنتدگان در این آزمون ۷ سال و مسن‌ترین آن‌ها ۴۷ سال بودند.

این تهیه کننده رادیویی داوران فصل شانزدهم مسابقه یک دو صدا در خوی را حسین رفیعی، فاطمه آل عباس از گویندگان رادیو تهران و امینه تقی پور گوینده رادیو ارومیه معرفی کرد.

به گفته قدوسیان فصل شانزدهم مسابقه یک، دو، صدا از اوایل دی ماه ۱۴۰۲ همزمان از رادیو ایران و رادیو آذربایجان غربی پخش خواهد شد .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.