به دنبال کمک‌های مومنانه ۶۱ سری کمک جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه تربت حیدریه و با مشارکت کمیته امداد بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ فتوحیان، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: سپاه و بسیج علاوه بر بخش‌های نظامی، در رفع محرومیت‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همراه مردم بوده و کمک‌رسانی کرده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه کار ارزشمندی است که نیاز به ادامه دارد و از خیران می‌خواهیم که در این مسیر کمک کنند تا بتوانیم این رزمایش‌ها را ادامه دهیم.

فتوحیان گفت: به مناسبت هفته بسیج، سری دیگری از اقلام و لوازم خانگی در قالب ۶۱ جهیزیه به ارزش ۲۰ میلبارد ریال تهیه و به نوعروسان کم بضاعت شهرستان تربت حیدریه اهداء شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: این جهیزیه‌ها مشتمل بر چند قلم لوازم اصلی خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و با مشارکت کمیته امداد خمینی (ره) تهیه شده‌است.

فتوحیان تاکید کرد: همچنین در مرحله اول ۴۰ سری کمک جهیزیه به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال بین نوعروسان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیز توزیع شد.

وی گفت: این اقدامات در راستای اجرایی کردن دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج بهنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است.

فتوحیان افزود: برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به دیگر نوعروسان واجد شرایط مناطق در حال انجام است و این روند حمایت از زوج‌های جوان به طور مستمر ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال بین نیازمندان در حاشیه شهر و مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع شده‌است.

وی به فعالیت‌های اردو‌های جهادی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال ۱۰۰ هزار نفر روز در قالب ۱۷۰ گروه جهادی علاوه بر فعالیت‌های مختلف عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی ۵۴ واحد مسکونی نیازمندان و معسران نوسازی، بهسازی و مرمت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.