تصادف ون حامل اتباع در تربت جام

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از وقوع ۲ تصادف متوالی در مسیر تربت جام - فریمان خبر داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: وقوع ۲ تصادف متوالی در مسیر تربت جام - فریمان روز چهارشنبه در مجموع ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.

سعید قنبری افزود: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۲۰ جاده تربت جام به فریمان، در محدوده "دهنه محمود آباد" چهار نفر مصدوم شدند.

وی گفت: در حالی که ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه "نصرآباد" و پایگاه یک شهری در حال اعزام به محل بودند، دقایقی پس از حادثه نخست و در همان مکان، توقف یک خودرو تیبا و حواس پرتی و کم توجهی رانندگان موجب تصادف یک دستگاه ون حامل اتباع افغانستان با این خودرو شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: در حادثه دوم متاسفانه ون حامل اتباع خارجی واژگون شد که منجر به مصدومیت ۲۲ نفر از مسافران آن شد.

قنبری ادامه داد: باتوجه به تعداد بالای مصدومان، یک دستگاه آمبولانس پایگاه "کاریزنو" به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس و تیم نجات هلال احمر روستای "خرم آباد" نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این ۲ رخداد در مجموع ۲۶ مصدوم داشت، افزود:‌ ۶ نفر از مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی برای ادامه درمان به بیمارستان "سجادیه" تربت جام منتقل شدند و ۲۰ نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند و تمایلی برای اعزام به بیمارستان نداشتند.

شهرستان مرزی تربت جام در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد و ۷۰ کیلومتری مرز دوغارون با افغانستان واقع شده است.

در مجموع ۳۱۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌ جام قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.