لیگ قهرمانان اروپا؛

توقف منچستریونایتد در استانبول/ شکست خانگی سویا و پایان رویای صعود

تیم های منچستریونایتد و گالاتاسرای با تساوی به کار خود پایان دادند و سویا شکست خورد.

در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه دو دیدار همزمان برگزار شد .

در گروه A تیم منچستریونایتد در شهر استانبول ترکیه مهمان گالاتاسرای بود که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید. در این دیدار مهیج و زیبا، ابتدا منچستریونایتد با دو گل گارناچو و برونو فرناندز در دقایق ۱۱ و ۱۸ از حریف پیش افتاد. در دقیقه ۲۹ حکیم زیاش از روی یک ضربه آزاد مستقیم یکی از گل‌ها را جبران کرد تا یونایتد با برتری دو بر یک به رختکن برود. در نیمه دوم اسکات مک تومینای در دقیقه ۵۵ بار دیگر اختلاف را زیاد کرد و گل سوم شیاطین سرخ را به ثمر رساند، اما باز هم حکیم زیاش روی یک ضربه آزاد و روی اشتباه عجیب اونانا دروازه بان یونایتد در دقیقه ۶۲ گلزنی کرد و کریم آکتورکوغلو در دقیقه ۷۱ بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه دو تیم موقعیت‌های گل زیادی داشتند که هیچکدام به ثمر ننشست و بازی مساوی شد. با این تساوی گالاتاسرای پنج امتیازی شد و پشت سر بایرن مونیخ در رتبه دوم گروه قرار گرفت. منچستریونایتد هم با چهار امتیاز بعد از کپنهاگن قعرنشین گروه است و در آستانه حذف قرار دارد.

در دیگر مسابقه همزمان در گروه B سویا با نتیجه سه بر دو مغلوب مهمانش آیندهوون هلند شد تا امیدش را برای صعود از دست بدهد. آیندهوون هم با هشت امتیاز بعد از آرسنال در رتبه دوم گروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار