سیفی گفت: در انتخابات، مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان بسیاری نقش آفرین هستند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه حضور فعالانه مردم در انتخابات باعث می‌شود یکبار دیگر دشمنان نظام و انقلاب ناامید شوند، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، نمایندگان مردم انتخاب و در تصمیم‌گیری‌های کلان بسیاری نقش آفرین هستند.

او افزود: دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به‌عنوان روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده و امسال نیز در ۱۱ اسفند ماه دو انتخابات بسیار مهم را در پیش داریم و مردم نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند.

سیفی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) مجلس را عصاره ملت و در راس امور دانستند و این نشان دهنده جایگاه مجلس است همچنین مقام معظم رهبری نیز مجلس را قوه تفکر کشور بیان داشتند و مجلس عصاره و خانه ملت است و در راس امور کشور قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد  اظهار داشت: حضور فعالانه مردم باعث می‌شود یکبار دیگر دشمنان نظام و انقلاب نا امید شوند و مردم عزیز داارلعباده نیز هر کجا نیاز شده در دفاع از انقلاب و اسلام حضور داشته اند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید قدر این مردم را بدانند.

او گفت: با تاکید استاندار یزد بهسازی قبرستان جوی هرهر یزد در دستور کار قرار دارد و اخیرا نیز برای چندمین بار توسط استاندار از این محل بازدید شد و این آرامستان بسیار قدیمی که علمای بسیار بزرگی در این محل مدفون هستند با دستور استاندار و حمایت اعضای شورای شهر مرمت و احیا می‌شود تا در فعالیت‌های فرهنگی و دینی مورد استفاده قرار گیرد.

سیفی اظهار داشت: از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد نیز درخواست داریم که برای این محل فعالیت‌های فرهنگی برنامه ریزی شود و از همه افرادی که برای احیای این مجموعه تلاش می‌کنند کمال تشکر را داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار