فروش نرساندن گوشت با نرخ دولتی توسط فروشگاهی در تهران صدای مشتریان را درآورد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از به فروش نرساندن گوشت با نرخ دولتی توسط فروشگاهی در محله تهرانپارس شهر تهران خبر داد.

بسیاری از شهروندان برای تهیه گوشت به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، زیرا با نرخ دولتی آن را به فروش می‌رسانند و می‌توانند در تهیه گوشت با مشکل کمتری مواجه شوند، اما یکی از شهروندان تهرانی برای تهیه گوشت با نرخ دولتی به فروشگاهی در خیابان جشنواره واقع در محله تهرانپارس مراجعه کرده است و به دلیل اتمام آن موفق به تهیه گوشت نشده است و این ماجرا روزانه در این فروشگاه تکرار می‌شود. با پیگیری‌هایی که توسط ایشان انجام شد این فروشگاه به جهت فروش آزاد گوشت آن را به قصابی انتقال می‌دهد به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، صبوری خواه هستم و از شهر تهران پیام می‌دهم. بنده برای خرید به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خیابان جشنواره محله تهرانپارس مراجعه کردم برای تهیه گوشت، اما گوشت‌های گوساله دولتی تمام شده بود. به صورت اتفاقی ظهر همان روز به فست فودی که در جنب این فروشگاه است مراجعه کردم در همان هنگام سبد‌های گوشت گوساله دولتی را در آنجا دیدم که انبار کرده اند و در حال آماده سازی برای انتقال آن‌ها به جای دیگری بودند. این موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم به یک مغازه قصابی بزرگ در فاصله ۱۰۰ متری فروشگاه انتقال دادند که به صورت آزاد به فروش برسانند. از تعدادی از مشتریان داخل فروشگاه نیز پرس و جو کردم و متوجه شدم برای اولین بار این اتفاق نیفتاده است و همیشه همین کار را انجام می‌دهند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار