میزبانی هورسان از طبیعت

تیم هورسان رامسر برای کسب هفتیمن برد فصل در لیگ برتر والیبال، فردا میزبان طبیعت است.

هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران فردا یکشنبه ۱۲ آذر با هفت دیدار در شهر‌های رامسر، اردکان، تهران، گرگان، یزد، ارومیه و مشهد برگزار خواهد شد.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم هورسان رامسر از ساعت ۱۶ فردا در سالن شهید صدر رامسر میزبان تیم طبیعت است.

هورسان که از هفته هشتم با تغییر سرمربی روبرو شد، این هفته میزبان طبیعت است. آرش صادقیانی سرمربی جدید هورسان برای این بازی برنامه دارد تا پیروزی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان را تکمیل کند.

شاگردان ابراهیم وادی که هفته قبل در گنبد موفق به شکست شهرداری این شهر شدند، در مسیر بازگشت به تهران راهی رامسر خواهند شد تا یک برد دیگر به اندوخته‌های خود در جدول اضافه کنند، اما کار سختی خواهند داشت.

هورسان با ۶ برد و ۱۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و طبیعت با چهار برد و ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم است.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در مهمترین دیدار این هفته در سالن اختصاصی خود میزبان فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین است.

فولاد که با هفت برد و ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد در حالی به مصاف شهداب می‌رود که سایه گیتی‌پسند با یک اختلاف امتیاز این تیم را کلافه کرده است و از سوی دیگر شهداب (پنج برد، ۱۶ امتیاز و رتبه چهارم جدول) مدافع عنوان قهرمانی است و از بازیکنان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات بهره می‌برد، بنابراین پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد به ویژه فولادی‌ها که از هفته سوم در صدر جدول قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار