فرماندار بناب با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین وظیفه ادارات تکریم ارباب رجوع است گفت: شاید ارباب الرجوع درخواست غیرقانونی داشته باشد و خارج از توان اداره‌ ای که به آن مراجعه کرده ،اما باید با روی خوش و احترام با وی برخورد شود.

رضا لعلی  در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به شروع فصل سرما در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب گفت: تمامی ادارات خدمات رسان به خصوص راهداری، شهرداری، دهیاری‌ها ،ادارات گاز، آب،برق و ... به صورت کامل آماده خدمات در این فصل سرد باشند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادارات موظف هستند که امکانات خود را برای برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم به کار ببرند، اما اجازه ندارند در جلسات تبلیغاتی کاندیدا‌ها شرکت و یا دخالت داشته باشد.

وی افزایش تکدی گری در بناب را غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: اینکه عده‌ای در سطح شهر با احساسات مردم بازی کرده و به دنبال جمع کردن پول هستند غیر قابل قبول بوده و ادارات مربوطه از جمله کمیته امداد بهزیستی، شهرداری و نیروی انتظامی هرچه سریع‌تر این افراد را جمع آوری کنند.

 فرماندار بناب در ادامه نیز به جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهر بناب اشاره کرد و گفت: در برخی از مکان‌ها ۱۰ الی ۱۵ سگ ولگرد در حال جولان هستند و شهرداری در شهر بناب ، همچنین دهیاری‌ها در روستا‌ها به دنبال جمع آوری این سگ‌ها باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب نیز اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و اولویت قرار گرفتن گاز برای مصارف خانگی، مازوت سوزی در نیروگاه‌های کشور شروع شده است

محمد باقری بنابی  با تاکید بر کاهش مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی سهند بناب گفت:با وجود اینکه اولویت مصرف گاز برای مصارف خانگی است، اما انتظار می‌رود مسئولان ارشد کشوری و استانی گاز مورد نیاز این نیروگاه را نیز تامین کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از نیروگاه‌های کشور با همکاری شرکت‌های دانش بنیان به دنبال کاهش آلودگی ناشی از مازوت سوزی هستند گفت: مسئولان استانی و نیروگاه حرارتی سهند بناب نیز می‌بایست همکاری خود را با شرکت‌های دانش بنیان در راستای کاهش آلایندگی‌های مازوت سوزی گسترش بدهد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با همکاری شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر مصرف گاز برای نیروگاه‌ها می‌توان از مازوت به عنوان سوخت جایگزین با آلایندگی تقریبی صفر استفاده کرد تا برای سلامت مردم و محیط زیست بی‌خطر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.