شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار تسریع در پرداخت معوقات معلمان خرید خدمات استان سیستان و بلوچستان شد.

اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، مطالبات معلمان خرید خدمات سیستان و بلوچستان پرداخت نشده و آن‌ها خواستار پرداخت مطالبات خود هستند. شماری از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی در استان سیستان و بلوچستان با انتقاد از تأخیر در پرداخت حق الزحمه خود در ماه‌های گذشته، از مسئولان خواستار پیگیری و پرداخت مطالبات خود شدند.  به گفته شهروندخبرنگار ما استانی که حقوق پارسال نیرو‌های طرح خرید خدمات تسویه نشده استان سیستان و بلوچستان است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

از اردیبهشت سال ۱۴۰۱، مطالبات معلمان خرید خدمات سیستان و بلوچستان پرداخت نشده و آن‌ها خواستار پرداخت مطالبات خود هستند. معلمان خرید خدماتی که از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون واریزی برای آن‌ها انجام نشده و به نوعی شرمنده خانواده‌های خود هستند. شماری از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی در سیستان و بلوچستان با انتقاد از تأخیر در پرداخت حق الزحمه خود در ماه‌های گذشته، خواستار پیگیری و پرداخت مطالبات خود شدند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
باسلام دررابطه با رتبه بندی معلمین بازنشسته در موضوع لطفا پی گیری تا برابر امتیازات مربوطه رتبه و احکام مد نظر قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
باسلام لطفا باتوجه به سپری شدن رتبه بتدی معلمین درخصوص احکام رتبه بتدی معلمین بازنشسته ۱۴۰۰ از طریق مبادی مربوط وسازمان بازنشستگی کشوری پی گیری بعمل آید تا از احکام حقوقی آن بهر ه مند شوند. تشکر
آخرین اخبار