معرفی اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری

اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع عمومی انجمن موسیقی استان با حضور ۱۱۱ نفر از اعضای این مجمع و ناظر انجمن موسیقی ایران و جمعی از علاقمندان به موسیقی در سالن اندیشه فرهنگسرای شهرکرد تشکیل شد.

وی، انتخاب پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل انجمن موسیقی استان را دستور کار مجمع عمومی بیان و اضافه کرد: بر این اساس پس از ارائه گزارش مدیر پیشین انجمن درباره اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، نامزد‌های انتخاباتی هرکدام در مدت زمان مشخص علاوه بر معرفی خود، برنامه‌های کاری‌شان را برای اعضای مجمع اعلام کردند.

فرجی با اشاره به اینکه ۱۸ نفر از اهالی موسیقی چهارمحال و بختیاری در این دوره از انتخابات داوطلب عضویت در هیئت مدیره شدند، ادامه داد: پیش از آغاز فرآیند برگزاری این انتخابات، چهار نفر از نامزد‌های انتخاباتی شامل فرشاد پورحسینی، بابک روحی، کاوه معتمدیان و سید حبیب میرزایی از ادامه رقابت انصراف دادند و حامد پناهی و داریوش اسکندری هم به دلیل غیبت در مجمع عمومی از جدول نامزد‌ها حذف شدند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: به این ترتیب رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره از بین ۱۲ نامزد انجام شد که در پایان بهنام اشرفی و بهنام نوریان با کسب ۳۹ و ۳۸ رأی موافق و از مرکز استان به عضویت این هیئت انتخاب شدند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بر مبنای اساس‌نامه جدید انجمن، مهدی احمدی بنی و فرهنگ تیرگیر از بخش شهرستان‌ها و با کسب ۴۶ و ۴۰ رأی به جمع اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی استان راه یافتند، گفت: مصطفی پولادی و علی محمدی دهقی هم هرکدام ۳۶ رأی از اعضای مجمع عمومی دریافت کردند که به دلیل مساوی بودن آرا و ضرورت انتخاب یک نفر از آنان به عنوان عضو اصلی با نظر مجمع و با انجام قرعه‌کشی، پولادی به جمع اعضای اصلی پیوست و محمدی عضو علی‌البدل شد.

وی اضافه کرد: همچنین مسعود ناصری با ۳۴ رأی به عنوان دیگر عضو علی‌البدل هیئت مدیره انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری در فهرست هفت نفره این هیئت قرار گرفت.

فرجی با بیان اینکه در فرآیند رأی‌گیری هیئت مدیره ۱۰۸ رأی به صندوق انداخته شد، اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی استان برای دوسال انتخاب شدند و این انجمن از این پس به عنوان موسسه فرهنگی هنری عام‌المنفعه و غیرانتفاعی زیر نظر انجمن موسیقی ایران فعالیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار