کاشت نهال به یاد کودکان و زنان غزه شاید کمترین کاری باشد که می‌توان برای رساندن صدای مظلومیت آنان انجام داد، پنج هزار نهال به یاد قطره قطره خون کودکانی کاشته می‌شود که بهار زندگیشان خزان شد و به یاد مادرانی که آغوششان تاابد بی‌تاب کودکشان خواهد ماند.

جمع شده‌اند تا خواهر خوانده بودن شهرشان با غزه را ثابت کنند، نه بر روی کاغذ که در عمل و با اقدامی خداپسندانه، فضای پارک پیوند را با کاشت نهال به یاد مردم بی‌دفاع غزه زینت دهند. 

دانش‌آموزان دختر تبریزی، امروز، نوزدهم آذر ماه در پارک پیوند جمع شده‌اند تا همراه با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با قلبی پر از مهر به کودکان و زنان غزه نهال نوعدوستی را با آرزوی صلح و سبز شدن بکارند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم، هدف از این اقدام نمادین را همدردی با کودکان و دانش‌آموزان غزه عنوان کرد و گفت: به شهادت رسیدن کودکان بی‌گناه و یا هر آسیب دیگری که متوجه کودکان باشد، دل ما را به درد می‌آورد.

سعادتی در ادامه خاطرنشان کرد: نهال‌کاری با توجه به توصیه‌های دینی ما امری بسیار پسندیده بوده و حسنات آن تا ابد جاری خواهد ماند؛ این نهال‌ها در آینده با قدی برافراشته حکایت مظلومیت کودکان غزه را در گوش آسمان نجوا خواهند کرد.

 این پنج هزار اصله نهال با مشارکت و همراهی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان توسعه عمران عون بن علی تبریز در پارک پیوند کاشته شد.

برچسب ها: غزه ، نهال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار