کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار سهام شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۱۰۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۲ واحدی ایستاد و درصد تغییرات مثبت ۰.۰۷ درصدی را ثبت کرد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۳ هزار واحدی در تراز ۷۵۰ هزار و ۱۲۵ واحدی ایستاد. تا بازار روند متعادل و روبه مثبتی را داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز سهام نسبت به روز گذشته کاهشی بود بطوری که حجم معاملات ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۵ هزار و ۵۹۰ میلیارد ثبت شد. همچنین امروز بازار سهام شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

غفوری اظهار کرد: امروز ۵۰ درصد بازار به عبارتی نماد ۳۷۵ در وضعیت مثبت و ۵۰ درصد به عبارتی نماد ۳۷۵ در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی را صندوق‌های سهامی شاهد بودند و بیشترین خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. در مجموع امروز بازار متعادلی را شاهد بودیم و خبر خاص تاثیر گذاری حوالی بازار نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار