فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ نفر دلال مجازی که در پوشش فروش بلیط مسابقه فوتسال بین تیم‌های ایران و روسیه ضمن ایجاد بازار سیاه، اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم اقدام می‌کنند، اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی رویداد بین المللی برگزاری فوتسال بین تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سالن ورزشی منیریه (طوبی) در این شهرستان و راه‌اندازی سایت lar tikt.ir جهت خرید بلیط، تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب از موقعیت به دست آمده سوء استفاده کرده و اقدام به راه اندازی بازار سیاه بلیط این ۲ بازی نکرده اند به طوری که قیمت پیشنهادی و مورد خرید و فروش در بازار سیاه تا مرز ۱۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی ضمن بررسی دقیق موضوع بلافاصله تحقیقات خود را شروع و نسبت به شناسایی و تحت رصد قرار دادن آن‌ها اقدام کردند و برابر تحقیقات میدانی و بررسی فضای مجازی (سایت دیوار و شیپور) مشخص شد ۲ نفر اقدام به دلالی و خرید و فروش بلیط به قیمت‌های گزاف در بین ورزش دوستان می‌کنند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: با تلاش ماموران هر ۲ نفر دستگیر شدند و تعدادی بلیط به صورت فیزیکی و تعدادی دیگر به صورت فایل الکترونیکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهمان تحویل دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به پایان فروش بلیط‌ها در هر ۲ مسابقات پیش رو به هیچ عنوان فریب ادعا‌های دروغین سودجویان مجازی و دلالان را نخورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار