استاندار لرستان بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

فرهاد زیویار  در جلسه ستاد انتخابات لرستان، انتخابات را یکی از ظرفیت‌های اساسی در نظام مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار داشت: در تاریخ چهل و پنج‌ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورداستفاده قرار داده شده است و قابل‌مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران همه بخش‌ها را در برمی‌گیرد، افزود: در فرایند انتخابات، تمام ارکان، اعضا و اشخاص تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز برای کشور به‌صورت عمومی و تخصصی مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

استاندار لرستان، گفت: انتخابات در ایران صرف‌نظر از اینکه رشد و بلوغ را برای مردم به وجود می‌آورد، ظرفیت اساسی و بااهمیت است که باید نسبت به همه بخش‌های برگزاری آن حساسیت داشت.

زیویار با اشاره به اهمیت انتخابات در قوام و مداومت نظام، گفت: اهمیت این موضوع آن‌قدر بالاست که در همه دوران مورد تذکر، توجه و اشاره امامین انقلاب بوده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با مهم خواندن انتخابات اسفند ۱۴۰۲، بر چهاراصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات اسفندماه تأکید کردند تا ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را به نهادهای اجرایی و نظارتی، احزاب و تشکل‌های سیاسی و مردم یادآوری کنند.

استاندار لرستان به برگزاری سلسله جلسات ستاد انتخابات کشور در سطوح مختلف اشاره کرد و افزود: این جلسات برای همه بخش‌های اجرایی انتخابات در نظر گرفته شده است و لازم است به‌منظور اثرگذاری بیشتر با ابزار و امکاناتی که در اختیار است به مردم منعکس شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.