واژگونی خودرو سواری پراید با یک مصدوم در قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین از واژگونی خودرو سواری پراید با یک مصدوم در بلوار پیامبر اعظم (ص) قزوین خبر داد.

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان خود از ایستگاه‌های ۵ پونک و ۴ مینودر را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال حرکت در مسیر بلوارآیت الله باریک بین به سمت ورودی بلوار پیامبر اعظم (ص) بوده که به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست می‌دهد و پس از انحراف از مسیر، واژگون و متوقف می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین عنوان کرد: نیرو‌های عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به رهاسازی فرد محبوس شده اقدام و با نصب علائم هشدار‌دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، صحنه حادثه را ایمن‌سازی کردند.

موسی خانی یادآور شد: نیرو‌های عملیاتی در ادامه با استفاده از تجهیزات ویژه نجات نسبت به باز کردن درب خودرو اقدام کرده، با احتیاط وی را از داخل خودرو خارج و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.