رییس هیات نظارت بر انتخابات استان:

تخریب رقبای انتخاباتی از موارد مدنظر در تعیین صلاحیت‌ها در سمنان است

حجت الاسلام والمسلمین عربی گفت: تخریب رقبا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از لحاظ قانون جرم است و در این استان در فرایند تایید صلاحیت‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی عربی رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: فردی که از تخریب رقبا برای کسب رای مردم در انتخابات استفاده می‌کند، نشان می‌دهد از خودش توانایی و پیشینه قوی ندارد که می‌خواهد به روش غیرشرعی و نادرست نظر‌ها را به خود جلب کند.

وی گفت: آغاز تبلیغات پیش از موعد تعیین شده نیز تخلف محسوب می‌شود و انتظار می‌رود متقاضیان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق را به عنوان اصول کاری مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: توجه به قوانین و اخلاق‌مداری یکی از موارد مهم در انتخابات است و برگزاری نشست‌های مخفی قانونی نیست. انتظار می‌رود افرادی که می‌خواهند در مجلس برای مردم قانون‌گذاری کنند، خودشان به رعایت قوانین پایبند باشند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان تصریح کرد: ایران بر طبق نظام اسلامی و دستورات اسلامی اداره می‌شود و بر این اساس، انتظار می‌رود افرادی که تمایل به کسب آرای مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی دارند، بر اساس اخلاق عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.