معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارآذربایجان شرقی در مراسم معارفه مدیرعامل شهرک های صنعتی با تأکید بر اینکه آذربایجان شرقی، شاخص‌ترین و بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور را داراست گفت: برای تمامی شهرک‌های صنعتی در استان، برنامه توسعه در نظر گرفته شده است.

کلاامی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۹۶ درصد اقتصاد استان دست بخش خصوصی است و وجود شرکت‌های متعدد کار تیم اقتصادی استان را سخت کرده است گفت: استان مصداق بارز مردمی‌سازی اقتصادی است.

محمدیاری سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز گفت: بخش اعظمی از صنایع آذربایجان شرقی را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند بنابراین لزوم حمایت از صاحبان این صنایع و سر پا نگه داشتن آن‌ها در حال حاضر بیشتر احساس می‌شود.

امینی رئیس خانه صمت آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه باید اختیارات مدیران استانی شرکت شهرک‌های صنعتی افزایش یابد، با اشاره به طولانی بودن فرایند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان، خواستار اتخاذ تدابیری برای کاهش این پروسه شد.

جعفری دبیر هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز هم خواستار تخصیص سهم یک درصد ارزش افزوده پرداختی شهرک‌های صنعتی به بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی استان شد.

در این مراسم «سهراب فیض زاده» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات سیدمرتضی نیرومند به عنوان مدیرعامل سابق و «سجاد مطلبی» نیز در دوره سرپرستی حدود ۹ ماهه این شرکت قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.