مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی از محل کمک‌های فنی و اعتباری ۹۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان پرداخت کرد.

علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تسهیلات یادشده به ۱۰۴ واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان پرداخت شده است.

او افزود: این تسهیلات از محل بند «ز» و «ب» تبصره ۵ قانون بودجه با عاملیت بانک صنعت و معدن سیستان و بلوچستان و همچنین از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با عاملیت صندوق کار آفرینی امید پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک صنعت و معدن به هر واحد تولیدی در راستای تبصره یادشده ۵۰ میلیارد ریال با سود و کارمزد ۹ درصد مجموعا ۶۸۸ میلیارد ریال به ۲۲ واحد صنعتی بود.

او  تصریح کرد: بانک کار آفرینی امید نیز از محل تبصره مذکور تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد به ۸۲ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در مجموع ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: لزوم توسعه اقتصادی پایدار و خدمت رسانی شایسته به مردم جنوب شرق کشورمان سبب شد تا شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان فعالیت خود را با توجه به اصول آمایش سرزمین و مطالعات منطقه‌ای، استراتژی کالبدی و توسعه صنعتی کشور آغاز کند.

این شرکت از همان ابتدا با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات، به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از مشاوران متخصص، در راستای توسعه متوازن صنعتی و رسیدگی بیشتر به مناطق محروم استان به ایجاد و ساخت زیربناها با رعایت ضوابط زیست محیطی پرداخت.

افزون بر ۶۰ درصد صنایع مستقر در سیستان وبلوچستان و ۵۰ درصد اشتغال بخش صنعت مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاشمسایی
۰۷:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام .بسیار مطلب خوب و خبرهای خوشایندی است.
آخرین اخبار