مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

۱۲۵۰ میلیارد ریال مطالبه علوم پزشکی از تامین اجتماعی زنجان پرداخت شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تا خرداد سال جاری یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز بیمارستانی دانشگاهی استان پرداخت شده است و تلاش می شود مابقی بدهی نیز با تخصیص اعتبارات لازم از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

عباس جراح علمداری روز چهارشنبه مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده بدهی مراکز غیرخصوصی " پزشکان" و پزشکان استان تا مرداد امسال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: مطالبات مربوط به داروخانه ها نیز تا تیر امسال، پاراکلینیک و درمانگاه ها هم تا خرداد و بیمارستان خصوصی نیز تسویه شده است.

این مسوول ادامه داد: مطالبات اغلب داروخانه های حوزه دانشگاه تا مرداد امسال، پاراکلینیک ها و درمانگاه نیز تا خرداد پرداخت شده است.

جراح علمداری با بیان اینکه پرداختی ها با وقفه ای چندین ماهه انجام می شود،‌ اظهار داشت: اکنون زمان پرداخت مطالبات به فاصله چهار ماه رسیده است.

این مسوول با تاکید بر اینکه اسناد دریافتی به ویژه از سوی مراکز دانشگاهی با فاصله کمتری آماده سازی می شود، ادامه داد: پرداخت بدهی ها به محض دریافت منابع و طبق فرآیندها انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت درمان هیچ گونه کوتاهی در پرداخت منابع تخصیصی ندارد و نسبت به این کار اهتمام جدی دارد، گفت: تلاش می شود در این زمینه تسریع بیشتری صورت گیرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: درمان تامین اجتماعی استان علاوه بر ارسال اسناد به سازمان مبنی بر میزان بدهی و دستور لازم در پرداختی ها رایزنی های مستمری نیز در این خصوص انجام می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.