تحلیلگر بازار سرمایه گفت: مقاومت اول شاخص کل بورس  ارتفاع ۲،۲۱۰.۰۰۰ واحد و مقاومت اصلی آن محدوده ۲.۲۸۵.۰۰۰ الی ۲.۳۵۰.۰۰۰ واحد است.

اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روند حرکت شاخص کل بورس گفت: در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۴۸ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی ایستاد بررسی‌های تکنیکالی نشان می‌دهد مقاومت اول شاخص کل بورس۰ ارتفاع ۲،۲۱۰.۰۰۰ واحد و مقاومت اصلی آن محدوده ۲.۲۸۵.۰۰۰ الی ۲.۳۵۰.۰۰۰ واحد است. 

او بیان کرد: پیشنهاد می شود تا زمانی که بازار اصلاح نداده یا محرک بنیادی جدیدی برای رشد بازار پدید نیامده است از خرید های هیجانی و پر ریسک اجتناب شود.

 

شاخص کل

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه در خصوص شاخص کل هم وزن هم اظهار کرد: در هفته کاری قبل شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۸ درصدی در پله ۷۵۵ هزار و ۲۹۶ واحدی قرار گرفت این  شاخص بعد از یک اصلاح قیمتی و زمانی  ۶ ماهه از اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط آبان ماه مجدد به روند صعودی خود بازگشت.

حسینی در ادامه گفت: اما همانند سال گذشته این صعود با قدرت و ارزش  معاملات بالا نبوده و هم اکنون در حال نزدیک شدن به محدوده مقاومتی هستیم البته کمی عرضه ها زیاد شده است.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

شاخص کل هم وزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار