امداد رسانی به ۲۵۴۱ بیمار صعب‌ العلاج و خاص در خراسان‌ جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۲ هزار و ۵۴۱ بیمار صعب‌ العلاج و خاص استان خبر داد.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۳۹۶ بیمار صعب‌ العلاج و ۱۴۵ بیمار خاص در استان تحت‌ حمایت این نهاد هستند.

او با اشاره به این که از ابتدای امسال بیش از ۷۹ میلیارد ریال برای کمک به این بیماران در نظر گرفته شده است افزود: در جهت حمایت از مددجویان تحت حمایت و بهبود هر چه سریع‌تر این مددجویان به آن ها کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، هزینه‌های رفت و آمد و ... ارائه می‌شود. 

حسینی بیان کرد: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیند‌های درمانی، تأمین دارو‌های مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در ادامه به فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر آن‌ها نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم کنیم.

او با قدردانی از همه خیرانی که با این نهاد همکاری می‌کنند، عنوان کرد: خیران می‌توانند در جهت کمک به بیماران صعب‌ العلاج، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار