حمایت کمیته امداد از ۲۳۹۰ بیمار خاص و صعب العلاج

دو هزار و ۳۹۰ بیمار خاص و صعب العلاج خراسان جنوبی از خدمات حمایتی و درمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند شدند.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: خدمات حمایتی و درمانی کمیته امداد به دو هزار و ۲۶۳ بیمار صعب العلاج و ۱۲۷ بیمار خاص در استان ارائه شده است.

او افزود: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیند‌های درمانی، تأمین دارو‌های مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.

حسینی بیان کرد: بیماران صعب العلاج دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند؛ بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که از ابتدای امسال بیش از ۳ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال در این رابطه هزینه شده است عنوان کرد: در حمایت از مددجویان تحت پوشش و بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آن ها کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه‌های ایاب و ذهاب و ... ارائه می‌شود.

او با قدردانی از همه خیرینی که با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: خیران بزرگوار می‌توانند در جهت کمک به درمان بیماران نیازمند با شماره گیری کد دستوری #۱۰*۰۵۶*۸۸۷۷* کمیته امداد را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر آسیب‌پذیر جامعه کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.