فرمانده سپاه ثارالله کرمان اعلام کرد:

آب رسانی به بیش از ۵۰۰ روستا در قالب قرارگاه مرد میدان

سردار نظری  با اشاره به اینکه قرارگاه مرد میدان با توجه به روحیه مردم یاری حاج قاسم راه اندازی شد، گفت: در قالب این قرارگاه آب رسانی به بیش از ۵۰۰ روستا انجام شد.

سردار محمد علی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاحیه نهضت خدمت مومنانه و محرومیت زدایی در کشور به یاد حاج قاسم که با حضور  سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، با یاد شهدا ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: با توجه به روحیه مردم داری و مردم یاری سردار سلیمانی، قرارگاه مرد میدان را راه اندازی کردیم.

سردار نظری تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله ما آب شرب روستا‌ها بود که آب رسانی به بیش از ۵۰۰ روستا را در قرارگاه مرد میدان انجام دادیم و در قرارگاه امام حسن (ع) به همت آبفا و آب و فاضلاب، ۶۶۹ روستا ر اشروع کردیم تا سال ۱۴۰۳ آب رسانی به این روستا‌ها انجام می‌شود.

او ساخت راه روستایی و اهدای کمک مومنانه را از دیگر خدمات سپاه عنوان کرد و افزود: با همکاری دولت آمار استان کرمان در بیکاری را ۴ درصد پایین آوردیم.

سردار نظری بیان داشت: بدین ترتیب آمار بیکاری از ۱۱.۴ درصد به ۷.۴ درصد رسیده است که با اعطای تسهیلات و وام‌های اشتغالزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها به این آمار رسیدیم.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز، با یاد شهدا و تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) گفت: در روز‌هایی قرار داریم که مربوط است به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که اسطوره جهان اسلام است و اسطوره‌ها تکرار شدنی نیستند و می‌توانند به عنوان چراغ مورر تبعیت قرار گیرند. 

او افزود: به فرموده رهبری شخصیت این شهید به گونه‌ای است که توانسته یک مکتب را متجلی کند و رهبری مکتب را بیان کردند که ما بدانیم که ایشان در همه ابعاد متعالی بود. بعد شخصیتی حاج قاسم در همه ابعاد از جمله: مردم یاری، تفکر سیاسی و راهبردی و تسلط به تاریخ اسلام، تسلط او به مناطق مختلف جهان و به ویژه جهان اسلام متعالی است. 

سردار سلیمانی تصریح کرد: برای اینکه بتوانبم مکتب او را بشناسیم باید شخصیت او را بشناسیم و برای اینکه شخصیت او را بشناسیم باید مکتب او را بشناسیم و شهید سلیمانی موثرتر از سلیمانی است و شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سلیمانی است. 
او افزود: ما با مکتب شهید سلیمانی باید در گام دوم، به تمدن نوین اسلامی راه پیدا کنیم. 

او گفت: خدمات مومنانه با روحیه مردم یاری و مردم داری به خصوص کمک به مردم محروم داریم و بسیار داریم که شهید سلیمانی این مسیر را همچون امیرالمومنان گمنام مکرر استفاده کردند.

او تصریح کرد: امروز نهضت کمک مومنانه با تدبیر رهبری مردم از زمان کرونا آغار کردند و امروز به نرم افزار جاری و ساری تبدیل شده است، همان طور که منش شهید سلیمانی مردم یاری و تکریم و تعظیم در مقابل محرومان و شهدا و فرزندانشان بود. 

به گفته او طی این هفته در نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم در سراسر کشور توزیع ۳۴۵ هزار سبد معیشتی، توزیع ۸ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه، آزادی ۴۳۰ زندانی و افتتاح ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی انجام می‌شود.

رئیس بسیج مستضعفان کشور با یاد شهدای تشییع گفت: این واقعه یک پیام داشت که در بیانیه گام دوم انقلاب نسخه عملیاتی و نقشه راه ملت ایران مکتب شهید سلیمانی است و ملت ما بعد از رهبر کبیر انقلاب با هوشمندی و پیروی از رهبری توانستند از گره‌های خطرناک در مقابل دشمنان عبور کنند. 

او افزود: ما باید از درون تار و پود تنگ و تاریک که در دیوان سالاری و تصورات ذهنی ما و خدمت گزاران است، خارج شویم و در مسیر جهادی برای پیشرفت و آبادانی طبق نقشه شهید سلیمانی به سرعت موفقیت را کسب کنیم. 

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: جنایات رژیم کوک کش و جعلی رژیم می‌بینید و به حقانیت راه حاج فاسم پی می‌برید. 

او افزود: حاج قاسم یک شخصیت جهادی صرف نبود، یک مصلح جهانی بود و ما زمان لازم داریم تا شخصیت حاج قاسم را بشناسیم و او جنگید و جهاد کرد تا در دنیا صلح باشد و اگر سردار سلیمانی، سیاهی که داعش بر جهان تحمیل می‌کرد را دفن نمی‌کرد، امروز شاهد نابودی ملت‌های اروپایی توسط داعش بودیم. 
 
رئیس بسیج مستضعفان کشور بیان داشت: دشمنان به ناجوانمردی و طینت ناپاک خود، این شهید بزرگ را به شهادت رساندند و یک جنایت بزرگ و فراموش شدنی را مرتکب شدتد و تاریخ خواهد گفت و الآن صاحب نظر به این رسیدند، اگر حاج قاسم جبهه مقاومت را شکل نداده بود و اگر در مقابل جبهه سهمگین را نابود نکرده بود الآن وضع جهان جور دیگری بود. 

سردار سلیمانی بیان داشت: دشمنان به خیال باطل خودشان می‌خواهند فلسطین را حذف کنند؛ اما جبهه مقاومتی که شهید سلیمانی شکل داد، قدرت خدا بر این است که این غده سرطانی محو شود. 

او بیان داشت: اینکه مردم کشور‌های غربی در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته اند و حتی جشن‌های کریسمس با پرچم فلسطین برگزار می‌شود، نشان می‌دهد غرب بیدار شده است و ملت‌های غربی بیدار شدند و ما باید ارزش کار بزرگی را که شهید سلیمانی کرده است بدانیم. 

رئیس بسیج مستعفان کشور بیان داشت: فلسطین مسئله اصلی جهان است. 

 او بیان داشت: ما پیمان می‌بندیم که همه مسیر شهیر سلیمانی را بپیماییم و از خداوند توفیق شهادت داریم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار