آغاز اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان

اردوی راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و از جوار مرقد مطهر سردار دل‌ها امروز آغاز به کار کرد.

گلزار شهدای کرمان امروز درست یک روز قبل از چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همراهی انبوهی از جمعیت عاشقان شهادت و آزادیخواهان جهان شاهد آغاز اردوی راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین آغاز اردو‌های مکتب شهید سلیمانی را از سال ۹۹ و به صورت خودجوش دانست و گفت: از پارسال تاکنون زائران زیادی در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا کرده اند که در این زمینه با آموزش راوی مربیان برای ترویج مکتب سلیمانی تلاش شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی برای بیش از هزار راوی مربی در کرمان خبر داد و تصریح کرد: کمبود زیرساخت‌ها تنها مشکل در کرمان برای میزبانی از زائران حاج قاسم است.

سردار نظری افزود: از همه ظرفیت‌ها از جمله اردوگاه‌ها، مدارس و اماکن مذهبی برای پذیرایی از مهمانان و زائران حاج قاسم استفاده کرده ایم.

وی بیان داشت: ۱۸ هکتار زمین در اختیار سپاه ثارالله برای ساخت اردوگاه و زمینی در ماهان برای احداث اردوگاه‌های استان‌های مختلف قرار گرفته است.

گروهی از فرزندان شهدا هم امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های پدران شهیدشان و شهید القدس، قبور مطهر آنان را غبارروبی و عطر افشانی و بار دیگر بر حفظ آرمانشان تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار