تکمیل زنجیره تولید از مزرعه تا بازار

کارشناس مسئول معاونت برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گزینه فرآروی بخش کشاورزی استان توسعه کشت‌های متراکم در فضای بسته می‌باشد.

حسین اسدی کارشناس مسئول معاونت برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و بروز خشکسالی‌های اخیر در بخش کشاورزی استان و با هدف افزایش بهره وری از منابع آب و خاک در استان مهمترین گزینه فرآروی بخش کشاورزی استان توسعه کشت‌های متراکم در فضای بسته می‌باشد.

وی افزود: به دلیل قابلیت کنترل زیاد عوامل محیطی و فراهم شدن امکان غلبه بر محدودیت‌های اقلیمی، چشم انداز آینده تولیدات کشاورزی به توسعه گلخانه‌ها وابسته شده است. 


بیشتر بخوانید


اسدی اضافه کرد: به منظور کاهش هزینه‌های تامین زیر ساخت‌ها و تمرکز سرمایه گذاری با هدف تکمیل زنجیره تولید از مزرعه تا بازار رسانی بهترین گزینه احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در استان می‌باشد.

وی ادامه داد: تکمیل زیرساخت مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح ۲۵۰ هکتار با پیش بینی اشتغالزایی سه هزار و ۶۹۰ نفر آغاز شده است و جهت تکمیل به اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.