مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها تاکنون یک هزار و ۹۶۵ واحد موتور خانه بهینه سازی شده است.

احمد فعله گری اظهار کرد: طرح ملی بهینه سازی موتور خانه واحد‌های مسکونی، تجاری و سازمان‌های دولتی وزارت نفت مبنی بر بهینه سازی مصرف گاز طبیعی و در کاهش الودگی هوا در حال اجراست.

 مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: در راستای تحقق این این هدف استراتژیک بار دیگر از مشترکین واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری دعوت می شود تا در اجرای رایگان طرح و بهینه سازی موتور خانه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها تاکنون ۱۹۶۵ واحد موتور خانه بهینه سازی شده است، افزود: برای بهینه سازی موتور خانه این تعداد مشترک ۸۹ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال هزینه شده است. 

فعله گری خاطر نشان کرد: مشترکان دارای سیستم حرارت مرکزی موتور خانه میتوانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.goc.nigc.ir در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: سیستم موتور خانه‌ها مشترکان در بخش‌های سرویس و تنظیم مشعل، و عایق کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی ارزیابی، اصلاح و بهینه سازی می‌شود و کلیه هزینه‌های لازم توسط شرکت ملی گاز ایران براساس میزان مصرف ومحاسبه میزان یارانه پرداخت می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.