رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدن‌ها نجات دهنده او نخواهد بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رژیم صهیونیستی با این رذالت‌ها نمی‌تواند از اضمحلال و نابودی خود جلوگیری کند، رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدن‌ها نجات دهنده او نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۳ دیماه در سالروز میلاد پر نور و سعادت حضرت صدیقه کبری علی‌ها سلام شاهد جنایتی هولناک از سوی دشمنان این ملت و این خانواده بودیم، تروریست‌های خبیث با هدایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود جمعی از مردمی که زائر محبوب دلشان بودند را به خاک و خون کشیده و ایران اسلامی را داغدار نمودند.

وی افزود: اولا بدانند با این رذالت‌ها نمی‌توانند از اضمحلال و نابودی خود جلوگیری کنند، رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدن‌ها نجات دهنده او نخواهد بود.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: ثانیا، این ملت حسینی را هنوز نشناخته اید و دچار اشتباه محاسباتی می‌شوید، مقتدای این مردم سید الشهدای کربلاست اگر کربلا خاموش شد ملت عاشورائی و نهضت خمینی هم خاموش خواهد شد. هر چه از ما بکشید ملت را مقاوم‌تر و حاضرتر در صحنه نموده‌اید، نمونه‌های فراوانی را قبلاً دیده‌اید و در این حادثه هم فردا جمعه خواهید دید که در سراسر این کشور چه خروشی علیه جنایت شما برپا خواهد شد. 

وی ادامه داد: مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری هم در شهرکرد و در همه میعادگاه‌های نمازجمعه استان نفرت و انزجار خود را از این پلیدی‌ها نشان داده و فریاد انتقام سرخواهند داد و البته به زودی شاهد انتقام نهایی هم خواهند بود و نصرت الهی را در محو رژیم غاصب خواهند دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار