شناسایی و دستگیری ۵۹ متهم در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از شناسایی و دستگیری ۵۹ متهم در راستای اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان طی یک هفته گذشته خبرداد.

سرهنگ علی رحیمی گفت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظی امیدیه به اجرا گذاشته شد.

او  افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و جمع آوری ۲۷ نفر معتاد متجاهر، دستگیری ۱۴ سارق و ۱۲ نفر فروشنده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه می‌گوید: کشف یک کیلو و ۳۳ گرم انواع مواد مخدر، کشف ۴ هزار عدد قرص روان گردان و دستگیری ۲ نفر در این ارتباط، کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری با دستگیری ۴ نفر در این خصوص و همچنین توقیف ۳۳ دستگاه موتورسیکلت و ۳۹ دستگاه خودروی متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ رحیمی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند،   گفت: مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم است.

او افزود: ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آن‌ها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار